úterý 25. října 2011

Me and Katy Perry are celebrating Birthdays


Katy Perry dnes oslavuje své 27 narozeniny a já, adminka této stránky oslavuji v tento den takéJejí přesný čas narození neznám, no když se zveřejní článek (je přednastavený), bude to právě v čase mého narození. Je tomu těžké uvěřit (hlavně pro mě), že mi je už 22 (naštěstí mi lidé tipují 17 :D)! Gratuluji nám oboum :D ... Jen je velká škoda, že narozeniny nemohu oslavit s Katy!!! :_(((((( Hezký den přeji všem návštěvníkům :**

Ona je čím dál hezčí! Jinak je mi ctí, že mohu slavit ve stejný den narozeniny také (blondýnky jsme byly obě :D) a přeju jí hooodně úspěchů a aby na scéně byla alespoň dalších 27 let! Miluji tě Katy z celého svého srdce! I love you Kate with all my heart!

4 komentáře:

  1. Ahoj :D Všetko najlepšie aj tu ti prajem, vela uspechov , stastia, lasky a krasnych blogov :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to všechno nejlepší kočko! :) A Katy taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takéé všechno nejlepšíí :-*

    Zároveň prosím o změnu adresy z www.carrieheaven.net/cz na www.carrieheaven.net =o)) Děkuju

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to oboum gratuluji. Já slavím narozeniny ve stejný den jako David Duchovny :D :D

    OdpovědětVymazat

Neurážejte, nepište rasistické a pobuřující komentáře!