čtvrtek 18. srpna 2011

Wanna be my affiliates? / Apply?

Chtěl/a by jsi spřátelit? Přečti si prosím pravidla spřátelování na této stránce. Pokud ses rozhodl/a stát se mým AFFS, měl/a bys je splňovat!
  • Pokud POZASTAVUJEŠ nebo RUŠÍŠ blog/stránku, DEJ MI VĚDĚT
  • Svůj blog/stránku musíš mít AKTUALIZOVANÝ/NOU minimálně JEDNOU ZA TÝDEN (vyjímky)
  • NEPOSÍLEJ řetězáky, vážně nemám čas je posílat dál
  • NEURÁŽEJ mě jako autorku stárnky, ANI ostatní návštěvníky
  • Komentáře typu "Obíhám" SI LASKAVĚ ODPUSŤ, takové AFFS tu NECHCI!
  • Komentáře typu "To je super, skvělé atd." při úplně každé návštěvě si ODPUSŤ také¨
  • Blog/stránku MUSÍŠ MÍT alespoň 3 týdny, vyjímky jsou blogy/stránky se kterými spřátelím JÁ
  • Mou stránku by jsi měl/a NAVŠTĚVOVAT alespoň 3x týdně
  • Žádné RASISTICKÉ a SPROSTÉ komentáře
Spřáteluji jedině s weby o jednotlivé celebritě, ale někdy dělám vyjímky ...
  1. Nick (tvá přezdívka):
  2. Web (stránka, kterou vlastníš):
  3. O ... (o čem/kom je tvůj web):

3 komentáře:

  1. 1)Ta Al
    2)http://selena-demi-ashley.blog.cz
    3)Selene Gomez,Demi Lovato a Ashley Tisdale

    prosím keď by si ma vybrala daj mi vedieť. Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dwarfal
    himymnews.blog.cz
    How I Met Your Mother

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Elli
    2. http://modern-family.er.cz/
    3. Modern Family (Taková moderní rodinka)

    P.S. Stránku jsem založila asi před měsícem, ale z pracovních důvodů jsem články začala přidávat až teď,,, tak doufám, že to nebude vadit, ale když nebudeš chtít spřátelit, tak chápu :)

    OdpovědětVymazat

Neurážejte, nepište rasistické a pobuřující komentáře!