úterý 20. září 2011

Katy Perry - InStyle scany říjnového vydání


Objevily se kompletní scany tohoto časopisu, i když se ke mě dostaly ty v mini rozlišení, postupně popřidávám HQ. Katy je božská a neskutečně jí to sekne! To také, posuďte sami

InStyle magazín - říjen 2011

9 komentářů:

  1. Dokonalé scany ako ona samotná;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá taky opravdu skvěle :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Sry teďka na blogu moc nejsem nestiham školu, je to zápřah :/ :D no chtěla, teda pokud by jsi mi je poslala prosim :* já mam pouze vytrhnutý fotky nalepeny na zdi, nechtěl se mi ten časák kupovat :D mno pokud teda ano ttk stačí meil či ICQ či co? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Daněk
    www.sexy-ladies.blog.cz

    Hezké scany.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Růžová se mi líbí víc než na blond :))

    OdpovědětVymazat
  6. ja taky děkuju za moji ikonku =o))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj ahoj, pridal som si ťa na mojej stránke do Affiliates, kedže som videl, že más aj túto stránku a katy sa mi moc paci :D

    OdpovědětVymazat

Neurážejte, nepište rasistické a pobuřující komentáře!